Тема: Рекомендації щодо застосування методів психологічної самодопомоги педагогів.
Питання професійного вигорання у закладах освіти в умовах кризового сьогодення є досить актуальним. Динаміка освітніх змін кожного дня становить перед педагогом нові задачі та вимоги як до професійної, так і особистісної сторін кожного педагогом нові задачі та вимоги як до професійної, так і особистісної сторін кожного педагога, які інколи не можна вирішити без відповідних психологічних знань. Вчитель може відчувати емоційну пригніченість, що провокує фізичне виснаження, втрату професійних орієнтирів.
З метою профілактики професійного вигорання педагогів, збереження психологічного здоровя, емоційної рівноваги вчителям школи були рекомендовані методи психологічної самодопомоги:
-автотерапія, який мав інформативний характер;
-релаксаційні вправи;
-поради на кожен день такі як: факторивпливу на міцний сон вправи для вироблення навичок контролюемоційновольової сфери усвідомлення своїх еммоцій завдяки фототерапії;
-вправи, направлені на синхронізаціюправої і лівої півкулі мозку, які допоможуть: покращити пам'ять , увагу і мислення зміцнити нервову систему і зменшити негативний вплив на неї;покращити моторикуі роботумовного апарату, покращитияк психологічне так і фізичне здоров'я
Дане заняття мало просвітницькийзарактер всі вправи вчителі можуть використовувати у своїй роботі.
На занятті панувала доброзичлива атмосфера співпраці, взаємопорузуміння, взаємодопомоги, яка сприяла позитивному психологічному мікроклімату у шкільному педагогічному колективі.
|