Завдання методичної роботи вчителів
- створення таких умов на уроці, позакласному заході, які активно впливають на прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку зорієнтованого на особистість учня;
- особистісно-діяльнісний розвиток школярів на засадах творчого індивідуального проектування, забезпечення самореалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності;
- постійне впровадження в практику диференційованого навчання;
- пошук найбільш ефективних методик і технологій відбору знань в умовах інформаційної революції, стрімкого накопичення і оновлення знань;
- формування творчої особистості, яка вміє приймати виваженні рішення;
- розвиток учителями пізнавальних та творчих здібностей учнів;
- удосконалення уроку, посилення його розвивальної спрямованості;
- мобілізація загальнолюдських цінностей як ресурсу особистісного зростання;
- впровадження інтерактивних форм навчання на уроках;
- відмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності;
- формування основ культури здоров’я;
- збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я учнів.Навчально-виховний процес був спрямований на:
- створення таких умов на уроці, позакласному заході, які активно впливають на прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку зорієнтованого на особистість учня;
- особистісно-діяльнісний розвиток школярів на засадах творчого індивідуального проектування, забезпечення самореалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності;
- постійне впровадження в практику диференційованого навчання;
- пошук найбільш ефективних методик і технологій відбору знань в умовах інформаційної революції, стрімкого накопичення і оновлення знань;
- формування творчої особистості, яка вміє приймати виваженні рішення;
- розвиток учителями пізнавальних та творчих здібностей учнів;
- удосконалення уроку, посилення його розвивальної спрямованості;
- мобілізація загальнолюдських цінностей як ресурсу особистісного зростання;
- впровадження інтерактивних форм навчання на уроках;
- відмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності;- формувань основ культури здоров’я;
- збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я учнів.
Система методичної роботи Малораковецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів
- особистісно-діяльнісний розвиток школярів на засадах творчого індивідуального проектування, забезпечення самореалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності;
- постійне впровадження в практику диференційованого навчання;
- пошук найбільш ефективних методик і технологій відбору знань в умовах інформаційної революції, стрімкого накопичення і оновлення знань;
- формування творчої особистості, яка вміє приймати виваженні рішення;
- розвиток учителями пізнавальних та творчих здібностей учнів;
- удосконалення уроку, посилення його розвивальної спрямованості;
- мобілізація загальнолюдських цінностей як ресурсу особистісного зростання;
- впровадження інтерактивних форм навчання на уроках;
- відмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності;
- формування основ культури здоров’я;
- збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я учнів.Навчально-виховний процес був спрямований на:
- створення таких умов на уроці, позакласному заході, які активно впливають на прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку зорієнтованого на особистість учня;
- особистісно-діяльнісний розвиток школярів на засадах творчого індивідуального проектування, забезпечення самореалізації особистості в різних видах інтегративної діяльності;
- постійне впровадження в практику диференційованого навчання;
- пошук найбільш ефективних методик і технологій відбору знань в умовах інформаційної революції, стрімкого накопичення і оновлення знань;
- формування творчої особистості, яка вміє приймати виваженні рішення;
- розвиток учителями пізнавальних та творчих здібностей учнів;
- удосконалення уроку, посилення його розвивальної спрямованості;
- мобілізація загальнолюдських цінностей як ресурсу особистісного зростання;
- впровадження інтерактивних форм навчання на уроках;
- відмова від педагогіки всебічного піклування, перехід до педагогіки діяльності;- формувань основ культури здоров’я;
- збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я учнів.
Система методичної роботи Малораковецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Методична проблема над якою працює педагогічний колектив Малораковецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів: "Формування самоосвітньої компетентності в процесі навчання і виховання".
Структура методичної роботи
1.Методичне об'єднання вчителів-філологів (керівник Палчей Л.І.) ВІДОМОСТІ ПРО ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ.