Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 2024-04-27, 11:11 PM |
Малораковецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Візитка карта школиВізитна картка
1. Повна назва навчального закладу Малораковецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Білківської сільської ради Хустського району Закарпатської області 2. Відомості про адміністрацію школи
Керівник закладу - Гудь Оксана Юріївна
Педагогічний стаж – 27 років Освіта – вища,
Спеціальність за дипломом – учитель української мови і літератури Стаж роботи на посаді – 10 років Педагогічне звання – старший вчитель
Кваліфікаційна категорія – вища Заступник директора – Яцканич Наталія Михайлівна
Педагогічний стаж – 18 років
Освіта – вища,
Спеціальність за дипломом – учитель української мови та літератури Стаж роботи на посаді – 9 років Відзнаки – не має
3. Концептуальні основи школи
- Камерність спілкування, відносин, в яких здійснюється самовираження і самореалізація об’єкту цих відносин (невелика кількість класів, груп). - Інтегрованість курсів основ наук, що створює упорядковану систему головних тем і понять, приводить до формування в учнівській свідомості цілісної картини світу. - Безперервність освіти, яка створює потребу у постійному самовдосконаленні особистості. - Створення умов, які роблять пошукову роботу обов’язковою для всіх учасників навчально – виховного процесу (апробація авторських методик, технологій, курсів, навчальних посібників). - Органічне поєднання класно – урочної системи з груповою та індивідуальною самостійною роботою учнів. Збереження принципу чергування їх діяльності. - Можливість вибору учнями гуртків, факультативів. 4. Місія навчального закладу - Розвивати особистість випускника, який володіє творчим потенціалом, уміє реалізувати його в повній мірі, здатного адаптуватися до світу, що швидко змінюється та чітко усвідомлювати своє місце в цьому світі. - Створювати умови для навчання і розвитку учнів, їх пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб у процесі загальноосвітньої підготовки - Виховувати в учнів любов до праці, забезпечувати умови для їх життєвого і професійного самовизначення, формувати готовність до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією. - Забезпечувати наступно – перспективні зв’язки між загальною середньою і професійною освітою відповідно до технологічного профілю. 5. Проблема, над якою працює навчальний заклад Здійснення диференційованого підходу до навчання та розвиток творчих здібностей учнів, створення оптимальних умов для їх розвитку і самореалізації в умовах реформування школи . 6. Інновації, що впроваджуються у закладі - Диференціація навчання молодших школярів за С.О.Логачевським. - Вироблення навичок оптимального читання за Зайцевим. - К.П.Копійка. Навчання фізики з використанням опорних таблиць . - О.І. Пометун. Інтерактивні методи навчання . - Особистісно – орієнтоване навчання . - Комп’ютеризоване навчання . - Інтерактивне навчання. - Диференційоване навчання. 7. Управлінські технології, що впроваджує навчальний заклад - технологія стратегічного управління на підставі впровадження діагностики, вивчення потреб учнів та батьків, , залучення усіх учасників навчально – виховного процесу до планування роботи школи; - технологія адміністративно – фінансового управління (пошук і вдосконалення ефективних форм господарювання, посилення трудової підготовки учнів у школі, організація продуктивної праці учнів, використання прогресивних форм трудового виховання); - профілізація навчання; - комп’ютеризація навчально – виховного процесу. 8. Напрями експериментально – дослідної роботи - зміцнити матеріально – технічну базу школи ; - удосконалити урок як основну форму організації навчальних занять; - урізноманітнити форми і методи організації профільного навчання - забезпечити високий рівень фахової підготовки педагогічних працівників школи. 9. Проекти, що впроваджуються у школі
Управлінські проекти щодо впровадження проектної технології у навчально – виховний процес: - перехід до особистісно –орієнтованої моделі навчання і виховання; - застосування методів інтерактивного навчання з метою підвищення рівня взаємодії учасників навчально – виховного процесу; - застосування інтерактивних методів управління; - упровадження комп’ютерно – орієнтованого навчання; - розвиток інтелектуального і творчого потенціалу учасників навчально – виховного процесу. - Створення музею історії школи. - „Я – волонтер” (допомога пристарілим, ветеранам, догляд за пам’ятниками, меморіалами, місцями масових поховань”; 10. Участь у конференціях, семінарах, проектах -2011 рік – проведення на базі школи семінару директорів району. Співпраця з НДІ педагогіки України
Результати співпраці: - розробка навчально – методичних посібників для професійної підготовки школярів; - Розвиток фізичної культури і спорту ( робота спортивних гуртків та секцій). Спортивні команди школи – неодноразові переможці районних та обласних змагань з баскетболу, волейболу, футболу, кросу, шахів, тощо. - Розвиток туризму. Створення шкільної туристичної команди 11. Міжнародна співпраця відсутня 12. Особливості навчального закладу: досягнення, результати роботи - Щороку школа посідає призові місця у рейтингу шкіл району за результатами предметних олімпіад, конкурсів, змагань. 13. Висвітлення інформації про діяльність школи у ЗМІ - Неодноразові публікації у районній газеті „Нове життя” Іршавської районної ради 14. Повна адреса навчального закладу (індекс, назва навчального закладу, назва села, назва району, область)
90144 Малораковецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів
село Малий Раковець вул. Шкільна,1 Хустського району Закарпатської області 15. е-mail zoch_mrakovec@ukr.net 16. Веб – http://mrakovecschool.ucoz.ua |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Зробити безкоштовний сайт з uCoz |